torstai 28. huhtikuuta 2016

Antaisitte mun luovuttaa, ettekä pitäis mua enää täällä

Kello on taas jo paljon, mut mä en osaa nukkua. En ees muista millon viimeks nukuin kunnolla. Siitä on varmaa jo kuukausia. Oon miettiny paljon asioita, mun tilannetta. Musta tuntuu, että mulla menee huonommin kun koskaa. Oon uinu syvemmissäki vesissä, oon ollu pahemmassa paikassa. Mut tää on jotenki niin erilaista, tää tuntuu paljon toivottomammalta. En osaa kuvailla tätä, tää on vaa paljon pahempaa. Mua väsyttää, mut en siltikää osaa nukkuu. En tiedä kauanko mä jaksan enää. ehkä en enää kauaa. Eikä se johdu vaa siitä, etten oo nukkunu. Täs on niin paljon kaikkee muutaki, ja siihen menis koko loppyö, ja enemmäki, jos alkaisin selittää.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti