perjantai 29. joulukuuta 2017

Mä en pysty

Mulla on paha olla, sulla on paha olla. Pitäis kai toi toivottaa onnea, mut mä en pysty. Ei me olla puhuttu enää kuukausiin, tuntuis tekopyhältä. Luulin joskus, et meistä vois tulla jotain, niin säkin. Se oli vaan lapsellista harhakuvitelmaa, ei meistä koskaan vois tulla mitään. Kai mun pitäs vaan unohtaa sut, mut mä en pysty. Mä en pysty unohtamaan ihmistä, joka on pelastanu mun hengen niin monta kertaa. Ihmistä, jota mä rakastan.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti