perjantai 5. elokuuta 2016

Mä tahdon ja mä tahdon

 oot niin kaukana. Kaikki tuntuu olevan niin kaukana. Mä oon niin helvetin kaukana ja pihalla. Kouluki alkaa taas kohta, en mä oo valmis. Mä en pysty kohtaamaa niitä ihmisä, olla siellä tunneilla ja opiskella. Mä en jaksa enää koulua. Mä tahdon olla vaan kotona peiton alla ja nukkua. Valokuvata kadulla kulkevia ihmisiä ja ikkunan toisella puolella lentävää hyttystä. Mä tahdon pois tästä kehosta, joka ei oo mun. Mä tahdon pois tästä maailmasta, minne mä en kuulu, Mä tahdon polttaa mun ihon täyteen jälkiä, mä tahdon viiltää mun ranteet auki ja vuotaa kuiviin. Mä tahdon vaan olla, ja kuolla. Mä tahdon ja mä haluan, mut mä en pysty en ehkä osaa.

Ja vaikka mä kuinka yritän, mä en saa unta vaikka en oo nukkunu kunnolla viikkoihin. Ihan vitun sama mitä mulle tapahtuu, mä en jaksa enää välittää, mä tahdon vaan pois. Asiat ei muutu tästä enää paremmaks, ja mä oon pahoillani, et sä joudut maksaa siitä. Mä oon niin helvetin pahoillani, anteeks.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti