Mä haluun pyytää anteeks, kaikesta, kaikilta.
Mä haluun pyytää anteeks et mä sanon asioita, joita mä en oikeesti tarkota, et mä teen asioita, jotka satuttaa.
Mä haluun pyytää anteeks et mä oon olemassa.
Mä oon pahoillani et mä en vaa riitä, en ainakaa tälläsenä
Mä oon pahoillani kaikesta mitä oon aiheuttanu
Mä oon pahoillani et mä oon vielä elossa
Mä oon pahoillani, ihan kaikesta
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti