Nään unia siitä, että saan raivokohtauksia. Siitä, että viillän käsivarteni irti. Unia, joissa, en pysty hallitsemaan itseäni. Hereilläkään en aina pysty, ja se pelottaa. Pelottaa, satutanko jonain päivänä jotain toista, tähän mennessä olen itse riittänyt itselleni. Entä jos jonain päivänä enää en?
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti