maanantai 20. huhtikuuta 2015

Sä oot kaikki mitä mulla on..

Ne kuiskii mun korvaan, ne huutaa mun päässä eikä ne jätä mua rauhaan.
Ne kertoo mulle asioita musta, mitä muut ei kerro. Ne kertoo kuinka läski, hirveä, itsekäs, ruma ja kamala ihminen mä olen. Ja ne on oikeessa, ne puhuu totta.
Mut  sanot mulle, et mä oon kaunis, mut mä tiiän et sä valehtelet. Sä et voi sanoo mitä sä oikeesti aattelet, koska sä et haluu satuttaa mua. Mut sä et tiiä et sun valheet satuttaa mua enemmän ku ykskää totuus pystyis. Sä et oo mulle rehellinen, ja siks mun on vaikee luottaa suhun. En mäkää oo rehellinen, mä valehtelen paljon, mut mä valehtelen vaan siks, koska mä haluun suojella sua, en itteeni. Mä haluun suojella sua multa. Sä et tiiä kuka mä oikeesti oon, enkä mä pysty kertoo sulle, en mä osaa, koska mä en itekkää tiiä kuka mä oon. Mä en tiiä mikä on totta ja mikä ei, ja se pelottaa mua, kaikki pelottaa mua. Ja sä tiiät sen, mut sä et ymmärrä. En mä näytä tai vaikuta pelokkaalta, mut oikeesti tää pelko lamaannuttaa mut. Tää pelko on pahinta mä tiedän.
Mä en erota mikä on totta ja mikä ei, ja se saa mut vainoharhaseks. Mä kuulen ja nään asioita mitä muut ei, ja se saa mut tuntee itteni hulluks, mut ehkä mä oikeesti oon hullu.
Sä sanot mulle et mä tarviin apua, mut sä tiedät itekki et se ei oo niin yksinkertasta. Mut sä et tiiä puoliakaa, koska mä en pysty sanoin sitä selittää. Mä selviin tästä ilman apua, tai sit en, mut  oot se ainoo syy miks mä jaksan nousta aamulla ylös sängystä, miks mä jaksan ees yrittää. Mä en kerro sulle miltä must tuntuu, mut sä tiedät ja se riittää mulle. Se riittää mulle et mä tiedän et mä voin aina puhuu sulle ja sä kuuntelet, ja sä ymmärrät, ainaki yrität, etkä sä tuomitse, Mut sä tiedät et mä en kuitenkaan kerro, ja se saa sut surulliseks, koska sust tuntuu etten mä luota. En mä luotakkaan, mä en luota itteeni. Enkä mä haluu vaivata sua. mä haluun vaa et sä oot onnellinen.. Mä en haluu et sä joudut kärsii mun takia. Mä en kestä, jos mä menetän sut, mut mä teen mitä vaan, jotta  olisit onnellinen. Mä en haluu olla sun onnen tiellä. Mä rakastan sua.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti