sunnuntai 9. elokuuta 2015

Mä en oo valmis

Mä tahdon kuolla
kuolla kuolla kuolla
Liikaa kipua
Liikaa muistoja
Liikaa rakkautta
Liikaa kaikkea
Mutta siltikään
ei yhtään mitään
missään


Koulu alkaa huomenna, mut mä en haluu mennä. Mä en halua mennä sokkeloon täynnä tuntemattomia ja pari tuttua. Mä en kestä niitä vieroksuvia, halveksuvia ja vihaavia katseita. Mä en halua. mä en pysty.
Mä haluan tavata uusia ihmisä, mä haluan tutustua, saada kavereita.
Mut mä en osaa.
Mä haluan oppia, kehittyä, olla parempi ihminen.
Mut mä en jaksa.
Mä en oo valmis

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti